Витяг з державного земельного кадастру

Статьи

Згідно із загальним додатком законодавства в області кадастрового обліку та державної реєстрації, будь-яка зацікавлена ​​особа на території України має право отримати у відкритому доступі інформацію з Укрреєстр, і витяг з державного земельного кадастру є офіційним документом, який підтверджує реальну картину стану справ з конкретним об’єктом майнового права.

В даний час офіційним документом, який підтверджує майнове право власника, є виписками ЕГРН. Документ містить вичерпну інформацію, щодо шуканого об’єкта права.

Особливості кадастрової виписки полягає в тому, що вона включає в себе елементи кадастрового паспорта, який діяв до введення нового закону про кадастровому обліку, до 2017 року. В цілому, виписка з земельного кадастру містить такі відомості:

  1. Довідкова інформація про земельну ділянку — прізвище, ім’я, по батькові власника прав, присвоєний кадастровий номер об’єкта права, категорія землекористування, вид дозволеного використання земельної ділянки, площа земельної ділянки, кадастрова вартість земельного наділу.
  2. Якщо ви провели межування землі, вам видадуть схематичне розташування ділянки, з докладною схемою і планом землі.
  3. Які частини має земельну ділянку, до якого «приписаний» кадастровий номер.
  4. Інформація про обтяження чи обмеження (арешт, застава, оренда, сервітут, рента і т.д.).
  5. Інформація про координатних точках земельної ділянки, в тому числі поворотні точки.

Зверніть увагу, якщо на вашій земельній ділянці знаходиться житловий будинок, будівлю, споруду, то для такого об’єкта передбачений окремий вид документа, і будівлі присвоюється окремий кадастровий номер індивідуального характеру. Для об’єктів ІЖС, будівель, в тому числі для дачних будиночків потрібно отримати окрему виписку з кадастру. Якщо такої немає, значить, вам необхідно звернутися в Укрреєстр, для проходження реєстрації та отримання відповідного документа підтверджує ваше право.

Законом не визначено термін дії права на майно, але, згідно з положенням закону, рекомендовано, не рідше одного разу на 5 років проходити перереєстрацію земельної ділянки або проводити підтвердження права власності на землю. В цілому, наявність виписки з земельного кадастру необхідно для:

  • купівлі-продажу землі;
  • дарування;
  • передачі в спадщину;
  • здійснення страхування;
  • передачі в заставу;
  • оформлення оренди;
  • оформлення ренти;
  • оформлення сервітуту і т.д.
Оценить способ изготовления:
Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (Пока оценок нет)
Загрузка...
Поделиться:
Оставить комментарий

Adblock
detector