Повірка лічильників тепла

Благоустройство дома


Доцільність установки приладів обліку тепла вже ні у кого не викликає питань, актуальною є лише проблема правильного вибору пристрою, який грунтується не тільки на порівнянні технічних параметрів, ціни, зовнішнього вигляду виробів, але і враховує такий їх критерій, як міжповірочний термін.

Необхідність і важливість повірки теплолічильника

За своєю суттю, така процедура як повірка лічильників тепла є перевіркою технічних параметрів пристрою і його функціональності, яка грунтується на порівнянні реальних показань приладу з еталонними (нормативними) значеннями. І, в залежності від результатів, видається – сертифікат, що дозволяє подальшу експлуатацію теплолічильника, або видається інший документ, що містить рекомендації щодо його заміни. Наскільки часто повинна проводитися така перевірка теплолічильника залежить від виду і моделі приладу, але в середньому цей термін дорівнює 4-6 років – інформація про це обов’язково вказується виробником в інструкції до приладу.

Основна мета дослідження полягає в тому, щоб підтвердити законність використання теплолічильника або, навпаки – виявити несправності або порушення в його роботі, що є підставою для заміни, навіть якщо термін служби пристрою не закінчився. При досягненні граничного терміну експлуатації теплолічильника повірка не проводиться, а відразу проводиться заміна старого обладнання на нове (термін служби також вказується в інструкції). Ігнорування термінів повірки обов’язково призведе до того, що його значення будуть вважатися недійсними, а це означає, що оплачувати споживання тепла доведеться за встановленими загальними тарифами, що обов’язково призведе до фінансових втрат.

Обов’язково слід знати, що за точність і достовірність одержуваних даних відповідає власник приладу, тому повірка квартирних теплолічильників є турботою власників квартир і будинків, а в тому випадку, якщо встановлений загальнобудинковий прилад обліку, то за нього відповідальність несе керуюча компанія або ТСЖ.

Коли потрібно проводити повірку теплолічильника

Власникам приладів обліку слід знати, що повірка теплолічильників буває трьох видів:

  • первинна, яка здійснюється заводом-виробником;
  • чергової (або планової), терміни проведення якої залежать від виду або моделі пристрою;
  • позапланової, що проводиться в тому випадку якщо є підозра на неточність одержуваних даних.

Таким чином, черговий термін повірки теплолічильника визначається відміткою в паспорті виробу від заводу або датою попередніх випробувань, а також міжповірочним періодом, який в середньому становить 4-6 років.

Позачерговий контроль приладів проводиться при наявності хоча б одного з наступних підстав:

  • якщо виявлено будь-яке пошкодження механічного типу;
  • стався збій програмних налаштувань;
  • якщо проводиться перенесення обладнання і установка його в іншому місці;
  • при виникненні сумнівів в достовірності одержуваних даних або вони не виводяться на дисплей;
  • якщо порушена пломба.

У всіх цих випадках прилад обліку підлягає повірці і, при необхідності, з подальшим ремонтом, коригуванням або, при неможливості усунення причин, до заміни.

Оценить способ изготовления:
Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (Пока оценок нет)
Загрузка...
Поделиться:
Оставить комментарий

Adblock
detector