Переваги автомобіля Сітроен Берлінго

Статьи

Огляд Citroën Berlingo

MPV, такі як Citrön Berlingo, були багатоцільовими автомобілями до появи позашляховиків і досі є рішенням практично на всі випадки життя.

Вони створені для того, щоб перевозити якнайбільше речей з одного місця в інше — як і фургони, по суті, — тому що може бути краще, ніж почати з справжнього фургона? Саме це і зробив Citroën, створивши Berlingo (раніше Multispace), пропонуючи практичний автомобіль без надмірностей для економних сімей.

Одним із недоліків попередніх версій Berlingo було те, що вони ніколи не могли повністю приховати своє фургонне походження як через зовнішній вигляд, так і через те, як вони виглядали і як ними керувати.

Нинішня версія спрямована на те, щоб виправити це, пропонуючи покращену витонченість та більше розкоші та функцій безпеки. Він також випускається у двох варіантах кузова: більш короткому (M) з п’ятьма сидіннями та більш довгому (XL) з сімома.

Пам’ятайте, якщо ви вирішите купити MPV ви можете заощадити тисячі, скориставшись сервісом What Car? New Car Buying service, щоб знайти відмінні ціни на будь-який вибраний вами автомобіль, включаючи безліч пропозицій на нові Berlingo.

Продуктивність та драйв

99-сильний дизель (BlueHDi 100) Citroën Berlingo здається більш жвавим, ніж можна припустити за його часом 12,7 з 0-62 миль/год, і це солідний виконавець у плані потужності на низьких та середніх обертах. Це означає, що він впорається з буксируванням або перевезенням усієї сім’ї та їхнього багажу.

Наш улюблений двигун у лінійці – це 1,2-літровий бензиновий турбований двигун потужністю 109 к.с. Пов’язаний з шестиступінчастою механічною коробкою передач, він дуже гнучкий, впевнено тягне з низьких оборотів і має достатню потужність на середніх оборотах для більш компактної п’ятимісної моделі M. Він також досить жвавий, якщо ви готові крутити його сильно (розгін 0-62 миль/год відбувається за 11,5 с). Механічна коробка перемикається досить плавно, хоча й не так точно, як у Ford S-Max та VW Touran.

Бензинові та дизельні двигуни досить тихі, але у них є свої відмінні звуки: бензиновий двигун працює з великим ентузіазмом, а дизельний видає швидше за фоновий гул. На автомагістралях будь-який дорожній шум добре пригнічується, але є певний шум вітру навколо великих дверних дзеркал Berlingo та значної площі вітрового скла. Galaxy і Touran у цьому відношенні тихіше.

Що стосується керованості, то кермо досить легке на низьких швидкостях (що дуже корисно при паркуванні автомобіля з такою великою площею) і досить точне на більш швидких, плавних дорогах. Він на диво впевнено стоїть на ногах (враховуючи, що він побудований на базі фургона) і безперечно легкий в управлінні.

Він досить м’яко підресорений, тож і їде добре. На великих хвилях (нерівностях тощо) Berlingo приємно податливий, а вибоїни та гострі перешкоди він долає дуже добре. Якщо ви віддаєте перевагу максимальному комфорту, то в Ford Galaxy він ще більш відточений, але це набагато дорожчий вибір.

Оценить способ изготовления:
Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (Пока оценок нет)
Загрузка...
Поделиться:
Оставить комментарий

Adblock
detector